Hur mycket vet du om ditt lymfsystem?
 Om ditt svar är att det inte är så mycket, så är du inte ensam. De flesta av oss får aldrig lära oss särskilt mycket om det trots att det påverkar hur vi mår varje dag. Lymfsystemet renar kroppen genom att föra ut slaggprodukter, balanserar vätskenivåerna och är en del av vårt immunförsvar vilket gör att det är ett av våra viktigaste vägar till läkning och lätthet. Och ändå är det ett av kroppens mest okända system.
 Kanske har du känt dig svullen, trött eller tung i kroppen. Kanske har du haft diffus värk eller en känsla av att något står still. Kanske har du försökt med träning, kost och andra hälsoråd utan att riktigt hitta lättnaden. Då kan det vara lymfsystemet som pockar på din uppmärksamhet.
 Den här boken är skriven för dig som är nyfiken men inte expert. Du behöver inte kunna något i förväg. Det här är inte en avancerad lärobok. Det är en vänlig guide till ett system du redan bär på, men kanske inte har lärt känna ännu.
							 
								
									ArbetstitelLymfsystemet för nybörjare : En lättläst guide till flöde, l
Standardpris149.00
Illustrerad
 Orginaltitel
Åldersgrupp
BandtypHäftad
Recensionsutdrag
Läsordning i serie
MediatypBok
AvailableToOrder
 IsContractProduct
 Inlaga
Sidor86
Publiceringsdatum2025-05-16 00:00:00
FörfattarePamela Engström
erpOwnsPrice
 Kort Beskrivning
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct
 SeriesTitle
BokinfoStatusCode22